Salı, Aralık 02, 2014

üşümüyorum artık

sokağın ortasındasın
ortasındayım
ortasındayız aslında hepimiz.
dört sokak lambası
dört köşede
dört yol demek bu da.
etrafın apaydınlık
yüzünse gölgede
bana göre ileriye dönmüşüm yüzümü
kimilerimiz taa buraya kadar sürüklemiş peşinden hüzünü
ve kimine ileri olan kimine geçmiş
bazısına umut ve gelecek
bazısına ise geçmişten gelen endişe
bazen işte içinden geçiyor,
hay gelmişe ve geçmişe.
...
o dörtyol ortasında
soluk soluğa
aklım bir
ruhum sakin
elimde yanmamış bir sigara
nefesim buharlaşırken
ve kollarım yanımdan sarkmış
gözüm ilerde
atıyorum sigarayı yere
bir adım atıyorum ileri dediğim yöne
ve sonra bir adım daha
başım döne döne
çok uzun yol geldim buraya kadar
çok dörtyol
çok yolayrımı geçtim
ve bir adım daha
burdan sonrası huzura
burdan sonrası
sağlığa, afiyete ve mutluluğa
nokta

Hiç yorum yok: